2012. december 30., vasárnap

28.rész

MyungSoo karjai közt álomba sírtam magam...s ő közben egy kanapéra fektetett

*MyungSoo* 

-Miért szenvedsz ennyit?...Miért szenved mindenki ennyit..?Miért?Mikor lesz már vége ennek az egésznek?!A bosszú, a büszkeség,  miért győz? Sokkal egyszerűbb lenne, ha nem ezekbe a családokba születtünk volna,...akkor talán máshogy ismertük volna meg egymást.Bár nem tudom lett-e volna esélyem Wooyoung ellen...Részben örülök hogy már nincsen itt...*szipp szipp* ugye milyen gonosz vagyok?! De így legalább én védhetlek meg...És már megint csak magamra gondolok, nem arra hogy...

*SungTae*

Arra ébredtem hogy valami melegség járja át a hideg kezem.Mikor kinyitottam a szemem s oldalra fordultam, MyungSoo könnyes, fáradt, de édes arcát pillantottam meg.A földön ülve aludt és feje meg a kanapé egy kis részén.A keze még mindig fogta az enyémet, szorította, de még mindig aludt.Nem akartam felkelteni, se innen elmenni se, hisz ha a kezemet nem szorítja, nem tudom mi lesz vele...és velem.Ráterítettem az egyik pokrócot amivel betakart, majd felé fordultam, megszorítottam a kezét, s újra lehunytam a szemem.
HeeGi és Kevin a konyhában motoszkáltak...
-Itt csak tea van.-szedte le a polcról HeeGi és nézegette
-Mi az?Baj van?
-Epres, ez SungTae kedvence.Érdekes, csak akkor issza meg ha DooNa csinálja meg neki.Mástól nem issza meg, sőt még ha maga csinálja sem.Akkor csak nézi egy darabig, majd kiönti vagy odahozza nekünk.
-Nyugalom!Minden rendben lesz.Ne aggódj ennyire miattuk, nem tesz jó neked.Meg amúgy is, hogy ismered te őket?Szerinted el tudnak bánni velük?-mosolyogva ölelte át Kevin
-Tudom, igazad van.Nem bízok a képességeikben.
-HeeGi?-hallatszott egy kómás hang
-MinMi!-fordult oda HeeGi.Odarohant és szorosan megölelte.
-Minek sírsz?Hmm?
-Csak úgy!
-Te butus!-simizte a fejét
Közben...
-Áhh miért gondolok ilyenekre?!>.<" Soha nem fordulhat elő ilyen...Hisz meg akartak ölni, igen ezaz, tehát kilőve.De akkor is, de várjunk!Hisz megmentett, ha még mindig meg akarna ölni akkor már megtette volna rég...sőt akkor nem is ment meg.Tehát akkor nem is lenne baj...hmm.!De nem!Hisz szinte nem is ismerem, sőt...Meg amúgy is, ő soha nem gondolna ilyenre, meg a lányok mit mondanának?!Totál halál.T.T-járkált ide-oda a szobában DooNa...-De ha egyszer annyira...a
-Annyira?oO-állt meg az ajtóban Junhyung
-Mi...? O.O"- és igen, ebben a pillanatban esett egy szép nagyot.
-DooNa jól vagy?!-rohan oda hozzá Junhyung és rögtön vizsgálgatni kezdte
-Áááú!A fejem, ez fájt nagyon T-T...
-Chh..miért nem figyelsz oda?!Gyere le, majd teszek rá tapaszt, meg amúgyis kész a kaja.
-Köszi...
-Amúgy kivel beszélgettél vagyis inkább mit?
-Senkivel semmit!o.o"
-Nekem nem úgy tűnt!
-Semmit senkivel!
-Ha te mondod,na de gyere enni.És még a fejed is be kell ragasztani...-rázta a fejét Junhyung
Kimentek a konyhába enni és beragasztották DooNa fején a sebet.
........Eközben........
-Song úr!
-Mit akar?
-Jöttem átkötni a sebét.
-Azt ajánlom, hogy figyeljen oda.Gondolom nem akarja úgy végezni mint a másik.!Csak foltot hagyna...
-Odafigyelek!-s elkezdte
-WanDong!
-Mi van?Mit tudtál meg?
-Nem sokat.Ismeretlen helyszínen tartózkodnak.
-A francba...
-De külön vannak.Mind másfele menekült és nem is együtt.
-Lehet hogy már együtt vannak.
-Nem hinném, nem sok esélye van annak.Szinte mindegyik megsérült és gondolom fáradtak is és bánatosak.
-Milyen gyenge emberek!Szánalmas...az ilyentől kapok hányingert.És Jokerral és L-el mi van?
-Egyértelműen árulók....
-Átkozottak!Ezért még nagyon meg fognak fizetni!
-És mi a terved?
-Először is szedd össze az embereket...akikben teljesen meg lehet bízni.Szól Hunter-nek is...
-Őt is beveted?
-Eléggé feldühítettek...
-Végeztem uram!
-Rendben...most takarodjon!-kiáltott rá
Elindult...s mikor már majdnem odaért az ajtóhoz
-Várjon csak!
-Igen?-fordult meg
-Viszlát!-egy gyors mozdulattal előrántotta pisztolyt és lelőtte
-Ezt most miért?
-Idegesített a pofája...Na hol is tartottam?
.......
-Héjj Bae!
-Hmm?
-Miért bújod annyira azt az aktát?Mit találtál?Hahó?!
-Megtaláltam!-kiáltott fel hangosan
-Mit?
-Tudtam én hogy valahol hallottam valamit!
-Na de mond már, hogy mit!
-Azt hogy azon a helyen mi volt évekkel ezelőtt!
-Hmm?
......
-MinMi!
-Hmm?Mi az?
-Korog a hasam...T-T...-mutogatott a pocijára HeeGi
-És találtatok valamit?
-Szerinted?Már mióta nem volt itt senki!
-Jó, na...!..:D
-De találtunk!-kiáltott Kevin a konyhából
-És mit?oO"-lepődött meg HeeGi
-Epres teát!-kiáltott vissza
-Jaa tényleg...^^"
-Epres...-mosolyodott el MinMi
-Ühhüm...-bólintott majd odadőlt hozzá HeeGi
-Találtunk kristály cukrot!-kiáltott Sandeul
-Szerintem az inkább már csak por...-nevetett MinMi
A fiúk megcsinálták a teát, majd lassan elszürcsölgették.
-És most mit fogunk csinálni?Hová megyünk?-törte meg a csendet Sandeul

2 megjegyzés:

  1. Annyira jó... szeretném, ha folytatnád... eskü, hogy bekönnyezett a szemem, amikor olvastam a SungTae-s részt... Kérlek folytasd! *-*

    VálaszTörlés
  2. Okksam...dolgozom rajta ^^ És nagyon örülök hogy tetszik ^^...:D Nyúúú nem is gondoltam h olvassák *.*

    VálaszTörlés