2012. augusztus 28., kedd

26.rész

-Bae felügyelő!
-Igen..
-Mindent átnéztünk és mindenkit elfogtunk aki még élt...
-Hány élő és hány halott?
-3 aki él,onnan egynek súlyosabb az állapota.És 12 halott...
-Ilyen sok?
-Igen...
-Valami eszembe jutott hirtelen,de nem tudom hogy mi...-gondolkozott el RiRin-És mondtak már valamit?
-Még nem...Majd a kapitányságon kihallgatjuk őket.
-RiRin mi a helyzet?-rohant oda hozzá Sohee
-Nem meg mondtam hogy maradj az autóban?!
-De már eluntam magam....Meg kitudja lehet hogy tudok valamiben segíteni
-Ez kicsoda?
-Ő az egyik barátnőm,a neve Sohee
-És miért van most magával?
-Akkor nem voltam szolgálatban mikor hívtak és velem akkor volt.
-Értem...Én akkor megyek is.Majd jöjjön..
-Rendben..Viszlát!
-Na de mi ....-kezdett bele mikor észrevett valamit-Wooyoung!-rohant oda hozzá
-Mi..mi van vele?
-Maga kicsoda?
-Velem van..-lépett oda RiRin
-Elnézést...kérünk....
-Ő is meghalt...-felelte a másik
-Sohee te ismerted?-nézett rá RiRin
-Osztály társam volt...-könnyezett be
-És milyen volt?Milyenek voltak a kapcsolatai?
-Rendes volt nagyon.Sosem keveredett zűrös ügyekbe,nem is bandázott.A suliból sem lógott.
-Kikkel volt együtt?
-Sandeul volt a legjobb haverja,de az új srá,Kevin is.Ezen kívül még MinMivel,HeeGivel,DooNával és SungTaeval lógott.Innen SungTae a barátnője volt
-Értem..De akkor hogyan kerülhetett ide..
-Fogalmam sincs...Lehet hogy csak véletlen keveredett bele
-Meglehet.Majd beszélek a családjával...-mondta majd letakarta Wooyoungot egy takaróval mikor észrevette hogy Sohee szomorúan nézi
-Gyere..
~Hmm valami itt bűzlik nekem...meg ez az ügy olyan ismerős..mintha...-gondolkozott el
Ők elmentek...pár ember ottmaradt még vizsgálódni
Közben Kevin és HeeGi már megérkeztek a házhoz
-Nincs itt senki...-jött le az emeletről HeeGi
-Lehet hogy majd később érnek ide...elvégre ők gyalog menekültek el onnan
-Az igaz...de akkor is
-Nyugi..minden rendben lesz...-nyomott egy puszit a homlokára
-Remélem...
-Menjünk és aludjunk..
-Hány óra van?-dörzsölte a szemeit
-Hát olyan 2 óra körül lehet.
-Rendben...-azzal felmentek az emeletre majd hamar be is aludtak
MinMi és Sandeul
-Milyen messze van még?
-Nyugi már nem olyan messze...Ha kiérünk innen akkor már lehet majd látni-felelt MinMi
-Akkor siessünk,mert már nagyon fáradt vagyok....meg...meg..
-Meg?
-Kicsi a tartály....^^"
-Hülye ...-.-" Egy erdőben vagyunk...menj el valahova,keress egy bokrot...-.-"
-De te...
-Persze majd pont arra vagyok kíváncsi ahogy sárgát dobsz -.-"
-Jólvan na..izé..ömm én csak nem akartalak egyedül hagyni.Nehogy valami bajod essen ^^"
-Ja persze..Csak azt felejtetted el hogy ki vagyok..-nyomott egy puszit az arcára-Na menj...Én itt megvárlak
-Rendben...sietek!-s már ugrotta is a bokrokat
-Ez a gyerek nagyon kész...de szeretem..-mosolyodott el
Mikor kicsitarti végzett elindultak
Közben
-Kész a kaja....-kezdett bel mikor észrevette hogy DooNa visszaaludt-Én izzadok a sütő fölött ő meg bealszik....-__-..Asszem én is *ásít* ledőlök egy kicsit..-dőlt le az ágyra
Reggel
-*nyújtózkodik* Olyan jó aludtam...-ült föl az ágyban,majd mikor oldalra nézett-Hehh?o.O-s azzal a lendülettel le is rugta az ágyról Junhyungot
-Áááá...Te megvesztél?..
-Én..te feküdtél mellettem...
-Már bocs de ez az én ágyam -.-...
-De akkor is,hisz..izé..ott volt a föld...meg még egyéb dolog >.<
-Hanyagold már ezeket a képzelgéseidet!meg különben is ne szólj semmit...hisz éjjel csináltam neked kaját,te meg bealudtál..
-De én nem kértem!
-De én meg csináltam!
-Akkor miért nem ébresztettél fel?
-Mert olyan édesen aludtál!-ekkor hirtelen mindkettőjüknek kikerekedett a szeme


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése